tisdag 17 november 2009

Pannrum och apor.

Precis som i Fredags så har jag stått nere i ett pannrum och målat hela dagen. Kom hem vid fyra, åt en avokado och loggade in på Facebook. Linda hade skickat en friend request. När jag accepterat hennes förfrågan gick jag in på hennes foton.
Hon hade varit på Bali nyligen. Mycket strandbilder, apor och en Erik Valdemar krutlök. Han va med på nästan varje bild. Ofta brevid Linda.
Jag kunnde inte rå för att bli lite svartsjuk. Kan detta vara hennes kille!? Jag gick snabbt in på hennes info där det stod att hon var "In an Open Relationship with Martina Skoog".
Eftersom jag inte kunnde få reda på nått nu så struntade jag i spekulationer och borstade svartsjukan åt sidan.
Loggade ur och nu ska jag iväg till World class för ett springpass.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar