torsdag 29 oktober 2009

Inget vin = sjuk

Jag hade feber, nös och fick snyta mig flara gånger. Jag vet inte alls vad som hände igår men jag trodde att det var värre än vad det va. För idag känner jag mig prima. ok, prima är väl kanske att överdriva, men frisk ivf. Svinifluensa, nej.
Vad jag senare på kvällen kom på var att det här var första kvällen utan vin på väldigt länge. Blir man sjuk utan vin? Tydligen. Kanske!?
Senare på kvällen tittade jag vidare på In treatment. Paul, som jag misstänkte, är precis som jag, kär i Laura. Det kom fram i samtalet med Gina. Och Laura har träffat Alex. Dom har legat med varandra!! Och det är här jag blir arg, besviken och ledsen. Över mitt eget liv så klart. Vadå!? så det är när man går till psykologen, ja, precis utanför dörren man träffar en tjej som frågar om hon får hjälpa en och sen bjuder en in på midda som är uppviglad för sex!! Är det den strategin man ska ha...om man ska ligga.
Jag har inte ens i närheten så höga krav som att ligga med en tjej som är så snygg som Laura. Jag vill bara få det överstökat. Fast det är klart, jag vill ju tycka om henne. Men den tjejen som tar min oskuld kommer jag att tycka om. punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar