torsdag 29 oktober 2009

matkasse-ångest

Nu ska jag lägga mig, med matkasse-ångest. Ska läsa lite ur Spelet som the game heter på svenska. Jag har läst den förut men det är tydligt att det är flera saker som inte gått in.
Imorgon blir en bättre dag. Förhoppningsvis. Jag ska gå på This is it med Helena. Rigoletto tror jag att det var. Helena har köpt biljetterna. Helena är en tjej som blev vän med mig för att hon tyckte synd om mig, tror jag. Men idag, två år senare så är vi vänner på riktigt. Helena är 25, har kille och två barn. Vi är så pass nära vänner att när jag en gång såg henne naken (hon skulle bara ta en snabbdusch innan vi skulle ut och handuken som hon hade virad kring sig hasade av) så fick jag inte tillstymmelse till stånd. Vilket kändes konstigt. Hon är mer som en syrra.
Men filmen imorgon ska bil kul och jag tror att vi ska äta nått innan också.
Jag ska i mina drömmar träna på min kroppshållning...GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar